Bunaa! Ca sa ma iertati findca am lipsit zilele astea am postat acest video despre fetele ideale SHINee.
V-ati intrebat vreodata daca sunteti tipa ideala pentru favoritul vostru? Aici raspunsul!

Jonghyun: Olivia Hussey a jucat in Romeo si Julieta in 1968. Acum are 61 de ani… mdaa e batranica.. dar recunosc ca a fost frumoasa la vremea ei. (Nu am putut posta fotografii dar daca o cautati pe internet sigur o gasiti).

Min ho: Raspunsul lui e cel mai matur:  el vrea sa o cunoasca mai intai, nu are o celebritate preferata anume, ceilalti rad de el ca are standarde mari!!

Key: AnnaSophia Robb, fetita din „Charlie si fabrica de ciocolata” care mesteca guma. Da, da, stiu,  si voi o sa incepeti sa mestecati guma din ora in ora ca sa ii fiti pe plac. Oricum m-am uitat la fotografii pe Google si e chiar draguta acum ca e mai mare.

Taemin: Emma Watson, Hermione din Harry Potter cred ca o cunoasteti cu toti.
Din pacate interviul se termina aici si nu am aflat mai multe despre fata ideala a lui Taemin si nici a lui Onew care nu era deloc acolo.
Sper ca v-a placut!
P.S. sper si ca va descurcati cu engleza caci subtitrarile sunt numai in engleza, oricum eu am scris chestiile esentiale.

