Hello Shawoli!!!! In Sfarsit a venit s ziua lui Kim Kimbum!!!Pentru inceput sa ii cantam un calduros „La multi ani in coreeana”. Pun si link-ul de la melodie,asa pentru a nu canta fara acompaniament: 

http://www.youtube.com/watch?v=xOnVC6ycU10&feature=related

 Nu stiu voi ce ati facut aseara in primele

minute din ziua lui Key, dar eu si Delia incepusem numaratoarea inersa.:) 

Stiu ca sunteti curiosi in legatura cu ceea ce a primit idolul nostru. Ei bine am aflat ca a primit de la

JongHyun o pereche de blugi.Si hai sa va spun cat au costat: 3 000 euro [daca e sa ii spunem in euro].

   Key a facut si un video.El in filmeaza pe JJong care era la casa platind cadoul. Evident il puteti observa

pe KimBum care tine mana la gura, neputand sa se abtina din ras:)).

Titlul video-ului este: Fratele ascultator, JongHyun cumparand un cadou de zii de nastere si fratele lui mai

mic care moare de fericire. :))))

Aici aveti link-ul: http://www.youtube.com/watch?v=7RLAYhaymUM&feature=player_embedded

Si totusi nu am terminat. M-am gandit sa postez cateva poze + un alt video cu Key : 

Imagine

Imagine

Imagine

[daca faceti clik pe imaginile postate , ele se vor misca :D]

Iar aici este link-ul video-ului :D : http://www.youtube.com/watch?v=AOjaLItugcU&feature=g-like

Pentru amuzamentul vostru m-am gandit sa postez o „creatie” a Deliei : „si imi vine cateodata sa infrunt necazurile stresul gandurile cu mainile sus in are KIMKIBUM sus in aer KIM KIBUM!!!!”

Sa ii uram inca o data „Lamulti ani” lui Almighty KEY!!!!!! 

Sper ca v-a placut. Mai tarziu o sa posteze si Delia articolul ei cu ziua lui KEY!!!

