Pentru voi, fani ai Kpop-ului s-a deschis un radio coreean.Aici aveli link-ul : http://radio.koreafan.eu/. Eu una l-am ascultat cateva zile si e destul de ok. Chiar in momentul acesta este melodia Ring ding dong a celor de la SHINee. Acesta a fost infiintat pe data de 24 august. Fiind mai nou nu are foarte multe melodii, insa eu vi-l recomand :D

Cei ce s-au uitat saptama trecuta la xFactor sigur au remarcat-o pe acea fata care a cantat in coreana. Eu m-am uitat cateva zile mai tarziu si ceea ce ma uimit a fost faptul ca trupa ei favorita este SHINee si faptul ca daca va castiga banii a dori „poate” si o colaborare cu cei de la SHINee.. :O Din cate am inteles a cantat melodia „I love you” [sincer nu mai stiu cine o canta]. Daca doriti sa o vedeti aveti aici link-ul de la emisiune : http://www.youtube.com/watch?v=Og7Pm3M6wBM [ ea este la min 1:36:03 ]

Siiiiiii, cred ca ajungem la articolul care va intereseaza cel mai mult. :) Recent, o postare cu titlul „Ceea ce a desenat Taemin la 5 ani” a aparut pe un site online. Postarea dezvaluie un desen cu ceea ce ar trebui sa fie Taemin:). Cu toate ca nu sunt in masura sa spun ca a facut-o Taemin doar uitandu-ma la ea, ceea ce a atras cel mai mult a fost faptul ca a fost facuta ce „cineva” de 5 ani. Postarea a atras comentarii de genul: „Pare a fi Taemin si totusi nu prea” sau „creatia lui Taemin la 5 ani, ce draguuut” . Indeferent de aspectul desenului el este foarte simpatic si la urma urmei numai un adevarat fan SHINee ar putea vedea partea artistica a desenului, am drepate? Si totusi, care e parerea voastra ?

Imagine        

