Aceasta e partea a doua a interviului:

O: Pentru reportajul de azi purtam pulovere de lana. Mie personal imi plac foarte mult hainele de lana si lumea imi zice de multe ori ca lana imi sta bine. Acum este mai frig deci e comod si pratic sa purtam haine de lana. De fiecare data cand vine iarna de-abea astept sa mi le pun.

T: Onew are un aspect mai de barbat cu hainele de lana. Si ii stau chiar bine. Mie chiar imi plac hainele pentru reportajul asta si mi-ar placea sa le tin. Sun tipul care continua sa poarte aceleasi haine daca se fixeaza si o data m-am fixat si cu hainele de lana.

O: Da, Taemin este asa. E usor sa strici hainele de lana deci nu prea le purtam daca avem pantofi cu arici. (Nu stiu in Coreea, dar aici in pantofi iti bagi picioarele, nu mainile, nu?)

T: Dar hainele din lana sunt pentru partea de sus, deci nu vin in contact cu pantofi, nu?

O: Nu! Mie mi s-a intamplat o data! (Eram siguri…) Si trebuie sa fiti atenti si cu arici din posete. Ce il ingrijoreaza pe Taemin despre hainele din lana?

T: Prefer sa port haine mulate pe corp decat cele largi.

O: Da!

T: O fata daca ar purta o rochie dedesupt si un pulover de lana pe deasubra ar fi adorabila. Din aia care lasa sa se vada un pic claviculele. (Stiti ca de acuma o sa port numai pulovere de lana nu? Nu, acum zau eu anul asta sunt foarte fixata cu puloverele de lana chiar inainte de interviul asta, dar acum am un motiv in plus!)

O: Da, imi place si mie!

T: E bine si fara pulover. Imi plac fetele care poarta rochi in general. Alb, vaporos.. e chair feminin asa, nu? (Chiar are nevoie de o fata. E disperat.)

O: Da! La toti cititorii lui JILLE, nu doar rochia, dar si articolele de imbracaminte din lana trebuie sa fie frumos asortate. Facem distractiva si moda de iarna.

 

 

 

