SHINee au mai aparut intr-o revista acesta fiind Hanako. Aici aveti pozele[sunt din ce in ce mai frumooooosi]:

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Iar aici aveti interviul dat de acestia:

Hanako[H] : Spuneti-ne mai intai cate ceva despre SHINee.

Onew[O]: Numele grupului nostru inseamna „cei ce stralucesc cu lumina primita”. Vom munci din greu pentru pentru a desfasura unele activitati, nu numai pe scena, cat si in diverse domenii.

Jonghyun[J]: Ca si trupa contemporana am vrut sa incepem ceva nou in muzica si dans modern.

H: Dar daca il exprimam in culori? [numele trupei]

J: Curcubeul. [Scurt si la obeict :))) .. dar mai urmeaza…] Culori diferite, cu carecteristici diferite, dar daca se amesteca doua culori veti vedea o culoare diferita.

H:  …………..[„si unde voi pentru cariera”-nu e tradus de google translate ca dadea ceva si mai aiurea-ceva de cariera lor………..scuze doar ca din intrebarea din interviu tradusa din coreeana in engleza lipseste un cuvant si chiar nu are sens.]

Minho[M]:Au fost exact 3 ani in Coreea, dar cu debutul in Japonia care a fost in iunie, am simtit ca am renascut. [ce profunda a fost replica asta ! :))] Melodia nostra japoneza de la debut a fost Replay, impreuna cu piesa debutata in Coreea, dar a fost diferit. Exista o parte unde incercam din greu sa facem o imagine diferita in videourile noastre.

Taemin[T]: Pronuntia japoneza nu e usoara. Pentru acelasi text exo\ista diferite tipuri de pronuntie . Dar sunt unele cuvinte care au pronuntia similara cu cea coreeana s este mai usor decat in limba engleza.

J: Am castigat increderea fanilor japonezi prin raspunsul lor in timpul concertului nostru solo din Tokyo. Debutul nostru a fost foarte asteptat in Japonia.

H: Care parte din piesa vostra de debut ati vrut sa o remarce fanii ?
O: Refrenul.

M: Partea de rap se refrenul.

K: Poate vocea mea. [modestu’ :)))]

O: Bokuno kokorowa [canta]

H: Este ceva care va place in ultima vreme?
O: incerc tot ce vad. Recent am calatorit.

T: Desenul/filmul lui Hayao Miyazaki

K: Ah.Taemin se uita in fiecare zi la Pricess Mononoke la tv si spune „ce bine, ce bine, ce bine” [ :))]

T: [rade]. Imi place totul dar cel mai mult de printesa Mononoke.

K: In primul rand imi place Dark Amricano,o beau in fiecare zi. Culoarea roz floral imi place cel mai mult si muzica electronica este printre favoritele mele.

J: In ultimul timp imi place chitara. Dar,acum cant din nou .

Siiii.. am mai gasit ceva. Un alt teaser de la 1000 years always by your side.Vaaaaai. De abea astept video-ul !! http://www.youtube.com/watch?

Si nu uitati: Votati SHINee : http://mama.interest.me/poll !!!!

