La inceput, acestora li s-au pus 5 intebari:

1. Ce anume iti doresti cel mai mult in acest moment?

2. Cand ai ras ultima oara?

3. Ce ati asteptat cu nerabdare atunci cand ati mers in Japonia?

4. Ce fel de persoana vreti sa fiti?
5. Ce fel de avenimnt v-a facut sa simtiti legatura dintre membrii?

Raspunsurile lui Onew:

1. M-am indragostit la prima vedere de acest camion de 25 de tone(?!), care a trecut inainte de mine.(rade) Imi doresc ca intr-o zi sa pot construi o casa, undeva, inconjurata de natura si ar fi grozav daca as putea pune acolo si camionul de asemenea.

2. Rad destul de des dar nu imi pot aminti de ce de fiecare data.

3. In primul rand sa cant live! Si apoi mai sunt si Ramen-ul si Gyudon-ul.

4. Cineva pe care oricine ar vedea-o ca pe o persoana maleabila.

5. Atunci cand facem spectacole, showuri si altele. Daca credem ca sunt unele greseli vom vorbi despre ele. Astfel legatura nostra este mai puternica si putem fi uniti.

Raspunsurile lui JongHyun:

1. Timp!

2. Este un joc unde trebuie sa ghicesti ce imagine este desenata. Am ras mult gandinduma la joc.

3. Mancare!

4. Cineva care mereu se pune in pielea altcuiva.Dar cad el stie ce simt altii, va pretinde ca nu stie in scopul dea especta sentimentele lor. Nu vreau sa fie puternic doar pentru ca sunt baiat ci si o persoana cu emotii profunde si o inima mare.

5. Atunci cand l-am imbratisat pe Minho dupa ce a venit acasa de la filmaile lui, si a spus „eu sunt acasa”. Dar nu am facut asta prea des. (rade)

Raspunsurile lui Key.

1. Nu e nimic dosebit de care am nevoie. Sunt multumit cu ceea ce am acum.

2. Era o perioada in care Tamin il chema pe managerul nostru in numele sau, in ciuda faptului ca el era maknae.

3. Probabil cumparaturile, la urma urmei. Deasemenea imi place sa merg in calatorii in diverse locuri.

4. Vreau sa fiu o persoana  cu care altii s-ar simti in largul lor prin preajma.

5. Atunci cand ne luptam impreuna pentru a face un scor cat mai mare la jocurile de pe telefon deoarece inimile noastre au devenit una. (rade)

Raspunsurile lui Minho:

1. O pauza!

2. Cand m-am uitat la „Challenge Infinity”, un spectacol coreean.

3. Mancarea delicioasa. Ramenul japonez este deosebit de bun.

4. Cineva care da tot ce-i mai bun pentru a ajunge la obiectivul sau. Deasemenea cineva care este independenta si poate rezolva o problema pe cont propriu. Cred ca nu sunt inca la acel nivel…

5. Atunci cand am reusit sa ii vad pe membrii trupei dupa ce am fost departe pentru cateva luni de zile de filmari. M-am putut relaxa si am simtit un sentiment cald.

Raspunsurile lui Taemin:

1. Timp.

2. Cand am cazut si am facut greseli atunci cand ma jucam fotbal

3. Mamcare!

4. Cineva care este responsabil si continua sa faca ceea ce isi doreste cu toata inima.

5. Cand Minho s-a intors dupa terminarea filmarilor. Atunci cand suntem impreuna Ma simt ca si cum am fi o familie. Au fost unele momente cand am ost „bolnav” de el (rade), dar mi-a fost dor de el cand nu era prin preajma asa ca am fost foarte fericit cand l-am revazut.

 

