Stiu ca a fost acum cateva zile si ca am facut deja articolu despre Japan Area Tour dar am gasit, tralalaind pe youtube, videoul asta si vroiam (TREBUIA) sa v-il arat.
E atat de dulce si sunt sigura ca oricare Shawol va avea zambatul dela inceput pana la sfirsit. MAI ALES LA SFARSIT! Te face sa te indragostesti a cinsutea oara si un pic de ei.
P.S.Nu stiam ca Tae are asa patratele la cele 53 de kile ale lui. O sa mai vedeti o data partea cu Puing Puing dar merita vazuta inca o data!
P.P.S. Nu ma intereseaza ca zice SM sau toti ceilalti ca Minho nu are voce buna etc. Pentru mine e vocea cea mai placuta din lume, si in videoul asta se vede ce voce calda are mai ales ca canta mai mult decat obicei si nu doar rap. Ar fii frumos daca SM ar realiza in sfirsit ce voce fromoasa are si l-ar lasa sa cante mai mult.
Siii m-am gandit sa va fac o surpriza. Click aici: http://weheartit.com/entry/46400106/via/LumyMasuda

Si mai vroiam sa va spun ce a scris Key pe Me2day despre primul spectacol Catch me if you can:
„FranKey (Frank) s-a intors in sfirsit.
Mereu am fost legat de rolul lui Frank si am lucrat din greu ca sa intru in rol. Nu stiu daca va-ti distrat. Ii multumesc foarte mult pe cei care au venit la prima mea esibitie. Va rog sa aveti grija de mine. Va rog sa credeti in mine si sa lasati totul pe mana mea. Pasageri, aveti cinturele de siguranta?:-)”
Deci cata dulceata poate sa aibe un om in el ca sa zica asa chestii?? Si lasa Kibum, avem noi grija de tine!

