Dupa cum am si anuntat voi face acest material[si altele probabil] in care am ales sa vorbesc despre seriale. Deci haideti sa ne desprindem putin de lumea muzicii si sa incepem.

Ca prim articol voi vorbi despre doua seriale dragi mie, fiind printre primele drame coreene vazute. Unul dintre ele este ‘Boys over flower’. Este unul dintre clasice. Ok…Stiu ca l-am vazut de 4 ori dar cred ca l-as mai revedea inca o data. Aici aveti un trailler :

Eu una vi-l recomand. Pe langa povestile de dragoste care se gasesc in fiecare serial[aproape] sunt multe momente amuzante! Il puteti gasi pe ‘n’ site-uri subtitrat in romana [ deci aceasta nu este o problema] cum ar fi acestea :

http://inginerie-inovatii-protectiamediului.blogspot.ro/2011/10/baieti-de-bani-gata.html

http://www.seriale.filmesubtitrate.info/2011/07/boys-over-flowers-serial-coreean-online.html

Stiu ca nu am facut nici un rezumat . Deci pe scurt : Este vorba despre o fata, Geum Gan Din, care ajunge sa studieze la una dintre cele ai scumpe scoli unde este si renumitul grup F4.[ehhhhh….acum vreti prea multe informatii…Uitati-va] .Cred ca acestea apar pe toate paginile inainte sa incepi sa vizionezi un serial. Deci vizionare placuta!

Un al doilea serial ar fi….sunt multeee pe care as vrea sa vi le propun. As vorbi despre Faith[sau The great doctor] dar este un film mai nou asa ca il lasam pentru mai tarziu. Acum cred ca am sa va povestesc despre City Hunter. Da, atat acesta cat si cel de care am spus la inceputul articolului sunt ceva mai vechi. Si evident cred ca singura chestie pe care o au in comun este actorul principal : Lee Minho. O sa mai fie pomenit prin urmatoarele articole fiind si unul dintre actorii mei preferati.

Deasemenea si acesta a fost unul dintre serialele care mi-au atras atentia. O mica descriere: Este vorba despre Lee Yoon-Sung, caruia i-a murit tatal intr-o misiune data de presedinte si alti 4 membrii ai casei albastre. Acesta este luat de mic de la mama sa de catre cel mai bun prieten al tatalui sau si crescut in Thailanda unde este antrenat pentru o „razbunare”. Dupa cativa ani buni este readus in Coreea si angajat la Casa albastra. Tot aici se intalneste si cu Kim Na-Na care urmeaza sa fie bodyguard la resedinta presedintelui  . Cateva site-uri unde puteti viziona :

http://www.serialecoreene.com/2011/12/city-hunter.html

http://www.seriale.filmesubtitrate.info/2011/07/city-hunter-serial-coreean-2011-online.html 

Cei care ati vazut deja aceste doua seriale astept pareri, iar cei care nu astept primele voastre impresii. 

Data viitoare urmeaza 49zile [Deliaaa stiuu ca vreeeeei] si….Ma mai gandesc la celalalt, poate imi dati voi cateva idei[ cum ar fi sa intrebati despre anumite seriale sau sa imi spuneti daca vreti sa vorbesc despre un anumit serial.]

Si vesti proaste….Delia nu o sa mai posteze o perioada deoarece este plecata. [In ce padure de la marginea lumii esti Didiiiiii de nu ai net?!]. Nu toti vecinii de peste tot au wireless, nu?Si stiti la ce ma refer, momentele acelea cand esti plecat de acasa si nu iti poti lua vecinii de deasupra cu tine:)))Dar ne adaptam, ca atunci cand se ia curentul de exemplu.:D

