Dupa ce  a auto-declarat faptul ca el este al saselea membru SHINee (CE?!) impreuna cu versiunea lui Lucifer, Jul Hyun Moo va gazdui spectacolul in care SHINee isi vor realiza comeback-ul. 

Acesta a scris astazi pe twitter : ” Melodia Dream Girl a fost in sfarsit lansata. ♥ Am descarcat-o imediat si mi-am pus-o ca si ton de apel. Ke.  Dupa Moo-cifer (asta trebuie sa fie acea varianta Lucifer), ma voi intoarce cu  Moo-ream Girl. ^^. Maine este ziua in care cei sase membrii SHINee (CINE?!) se vor reuni. Keke. SHINee comeback show… Pentru ca MC-ul este Jun Hyun Moo. Sa faceti o treaba buna SHINee! Si eu la fel, al saselea membru. ♥”

Pentru a face lucrurile si mai interesante, twitter-ul oficial SMtown Global a aprobat in gluma faptul ca el ar fi al saselea membru spunand : „Al saselea membru SHINee, domnule Jun Hyun Moo, multumim! Avem nevoie de abilitatile tale de prezentator pentru show-ul de maine! Deasemenea am anticipat  Moo-ream Girl”

Si acum search pe youtube si vezi ce e ala Moo-cifer. Si am gasit doar asta. Dansul, ca defapt asta este Moo-cifer(eu ma gandeam ca o sa cantee) incepe pe la minutul 11:38. O daaaa, deci asta e :)))))))))). 

