Onew:

Mc: Ce mesaj incercati sa trimiteti prin album?

O: Cu siguranta SHINee. (?!)

Mc: Ce vezi atunci cand te uiti la debutul vostru pana in prezent?

O: S-au intamplat o multime de lucuri. Am stat pe scena si am avut performante in Marea Britanie, Statele Unite,Japonia precum si alte tari din intreaga lume. (urmeaza Romania,nu? hai ca stiu ca asa va fi…) Am avut ocazia sa intalnesc fani din intreaga lume. Am adunat aceste experiente si am putut sa avem performante din ce in ce mai bune.

Mc: Cum s-a schimbat personalitatea ta?

O: Nu sunt sigur. Am multe ganduri si idei care m-au accentuat

Mc: Musicalurile voastre au avut succes.

O: In timp ce lucram pentru <Brothers Were Brave> si <Rock of Ages>, am simtit ca acest domeniu este foarte fermecator. Daca as avea ocazia, ar fi ceva ce ast vrea sa continui in viitor.

Mc: SHINee este o trupa cu mult stil.Sunt curios despre cum te imbraci in mod normal.

O: In afara de outfit-urile pentru concerte si evenimente, eu sunt cel cu stilul mai comod.

Mc: Ce ti-ai urat pentru acest an nou?

O: Sa fiu sanatos.

JONGHYUN:

Mc: Ai mai avut un photoshoot cu o luna inainte de comeback. In ce stadiu se afla pregatirile pentru album?

J: E terminat. Este lansat!

Mc:Acesta este al treilea album complet. Este ceva diferit decat inainte?

J: Este similar prin faptul ca am incercat sa facem ceva nou. Incercam sa aratam o varietate de imagini si transformari. Acesta este modul in care lucram la muzica si astfel aflam mai mult despre identitatea nostra muzicala.  

Mc: Esti multumit de tine?

J: Am o multime de lipsuri ca si artist. Dar in viata, mi-as da cel putin 60 de puncte (rade). 

Mc: Spune-ne despre viata ta de zi cu zi, fie ca este vorba despre muzica pe care o asculti fie despre stilurile de haine care iti plac.

J: Imi plac melodiile R&B emotionale , asa ca ascult destul de des.Si vorbind despre ceea ce port, decat hainele care sunt prea confortabile eu prefer costumele. 

Mc: Planurile tale de viitor.

J: As vrea sa incerc sa devin un productor,compozitor sau un director vocal.

KEY:

Mc: Sunt 6 ani de la debutul trupei. Cum a fost timpul petrecut in cei 5 ani de cariera petrecuti impreuna?

K: Am inceput cu totii sa vorbim mult. Ne exprimam parerile despre munca si muzica noastra.Aceste opinii au ‘inflorit’ si am am stabilit identitatea SHINee. Si cred ca am devenit mai puternici din punc de vedere mental.

Mc: Ce planuri ai pentru 2013?

K: Deoarece al treilea album a fost lansat avem in plan promovarea acestuia. Atunci cand anul trecut a promovat „Sherlock”, am aflat ca oamenii au fost dezamagiti deoarece a durat prea putin. Speram sa avem mai multe opurtinati pentru a satiface fanii coreeni.

Mc: Sunt curios despre conceptul pe care il va avea albumul.

K: Noi suntem in rolul unor povestitori cu dorinta de a fi intr-o imaginatie sau intr-un basm.

Mc: Ce stil diferit fata de cel al SHINee te-a atras cel mai mult?

K: Sub Hip-Hop-ul.

Mc: In totdeauna topicurile hot de la SHINee au avut un stil senzationa. Cred ca tu esti in special cel mai bun.

K: Am foarte mult interes in fashion. Dar aici nu este un stil particular pe care eu il prefer in mod deosebit. In schimb, incerc sa port haine cu stiluri diferite in fiecare zi. Indiferent de ceea ce port, cea mai importanta este personalitatea.

Mc: Cred ca te vei potrivi bine daca vei lucra in domeniul fashion-ului.

K: Daca as avea ocazia…,vreau de asemenea sa incerc sa fiu Mc, DJ la un radio si mai multe.

Mc: Ce numar crezi ca exprima satisfactia ta ca si artist, ca si tine insuti, si viata ta?

K: Cred ca 23 de puncte si 23%. Acelasi numar ca si varsta mea. (nu va speriati, are 23 de ani coreeni)

Am sa revin maine dimineata cu ceea ce au vorbit Minho si Taemin pentru ca e destul de tarziu si la ora asta vobeste doar oboseala din mine.

