MINHO:

Mc: A trecut mult timp.Cum l-ai petrecut?

M: Am fost activ ca si acotor in  <For You In Full Blossom>  anul trecut.A fost o experienta buna si am simtit o multime de lucruri. Daca as avea sansa, mi-ar place sa incerc din nou sa fiu actor. Sunt foarte multumit de viata mea personala. Fiecare zi este placuta si interesanta.

Mc: A trecut destul de mult de cand ai debutat si ati lasat multe melodii. 

M: Pentru asta, am reusit sa incerc o multime de tipuri de muzica. Am vrut sa arat o varietate de stiluri de muzica in timp ce adaugam ‘culoarea SHINee’ in ele.

Mc: Cum te-ai evalua pe tine insuti ca si artist?

M: comparativ cu pirmele zile ale debutului meu, ma simt cu mult mai relaxat atunci cand suntem la evenimente, pe scena etc. Totusi, cred ca nu sunt in masura de a-mi da un punctaj.

Mc: Cum te simti odata cu venirea comeback-ului?

M: Cu o varietate de experiente de pana acum, imi doresc sa le arat fanilor niste performate minunate. Vrem sa prezentam sarmul tuturor 5 membrilor ca si cand am fi unul.

Mc: Spune-ne despre noul album.

M: Am incercat ceva nou. Si deasemenea am lucrat din greu pentru a introduce si ‘culoarea SHINee’. Atunci cand asculti melodiile , simti ” categoric SHINee”.

Mc: Un cuvant pentru tine pentru 2013.

M: Sa crestem!

TAEMIN: 

Mc: Imi aduc aminte cum aratai atunci cand ai debutat, dar acum esti un adult. Te-ai maturizat lucrand in societate…

T: Poti spune asta. Cred ca de asta am fost motivat mai tare.

Mc: Un exemplu?

T: Sunt genul care este strict si rece cu mine insumi. M-am gandit foarte mult la ceea ce imi lipseste fata de celelalte persoane.

Mc: SHINee este cunoscut ca si SHINee. Sunt cativa membrii care au incercat musicalurile, dramele etc. Nu ai incercat din caza faptului ca tu esti maknae-ul sau pentru ca nu ai fost interesat?

T: Chiar nu am alte planuri inafara de muzica. Dar  vreau sa incerc treptat si lucruri diferite. Deci ma voi gandi la aceste lucruri. 

Mc: Ce fel de muzica preferi?

T: Ascult melodiile trupei americane indie FUN. Imi plac si melodiile pop ca cele ale lui Bruno Mars si altii.

Mc: Ce stil preferi?

T: Haine confortabile in care ma pot misca.

 

 

