Sambata Onew, Key si Minho au fost la cel de al doilea Fansign la Gwanghwamun Square.


Mai jos cateva FanAccounturi:
Fan: Imi tremura mana findca sunt nervoasa.
Minho: Incet.. incet
Fana a inceput sa caute printre niste foi, ca sa gaseasca o poza cu Minho dar nu a putut gasi niciuna.
Minho:Oh.. ai trecut de poza mea deja..
Fan: Uite aici. Fa o semnatura mare pentru mine,te rog.
Minho:Oh.. atunci o sa iti fac una mare doar pentru tine
La sfarsit, fana a spus incet: Mi-ai lipsit mult
Minho:Mi-ai lipsit si mie.
Un fan l-a intrebat pe Key in engleza cine este cel mai bun zombie, dar el nu a inteles cuvantul „zombie” si atunci fanul a mimat, dupa ce s-a gandit un pic, Key a raspuns ca acela e Taemin.

Si Duminica SHINee au fost la diferite Fansignuri, 2 din cate a inteles, la Sinchon si la Choengnyangni.


FanAccount de la Artreon Concert Hall, Sinchon:
„Stim cu toti ca Key (sorry, nu stiam cum sa evit), chiar vroia sa fie in WGM, deci astazi l-am intrebat cu cine ar vrea sa fie in cuplu. Ne-a dat niste optiuni, desigur noi stiam deja raspunsul dar vroiam sa-l auzim chiar pe el spunand asta. Si nu ne-a dezamagit.. l-a ales pe Jonghyun^^
Chiar daca ne a gresit numele, scrisul lui e dragut.”
945173_457408077681261_364569946_n
Important: KEY A ZIS CA JONGHYUN NU VA PARTCIPA LA NICIUNA DIN PROMOVARILE PENTRU WSS (Why So Serious) SI CA IL VOM VEDEA DIN NOU DOAR IN JAPAN AREA TOUR, care va incepe din 29 Mai.
Aici cateva FanCamuri:


Sambata Minho a fost vazut la concertul lui Snoop Dog.

