Dupa cum am spus, din cauza ca voi lipsi, in aces weekend am postat 11P si acum Have Fun. Daca voi avea timp ma ocup si de „Cu ce ne delectam in weekend”.

In primul rand pun cateva poze:

Cum dorm SHINee:

*p.s.:Imaginea este din Hello Baby iar in acel episod Key este plecat.

Si, ca tot am intrat in subicetul acesta ‘Hello Baby’, urmatorul video va fi cu momente amuzante pe parcursul emisiunii.

– http://www.youtube.com/watch?v=PSXCFvzRHtE

Shawoli! Am intrat in vacanta! Fara teme, stres, trezit de dimineata, profesori!

Fiecaruia o sa ii fie dor de momentele acelea impreuna cu colegii, dar mai sunt momentele acelea care crezi ca nu se mai termina. Cum ar fi orele de sport! Tot anul a fost bine. Pana a venit iunie…Iar eu la ore eram cam asa:

Ca sa nu mai spun de acele momente cand in ultima saptamana de scoala profesorii inca se mai chinuiau sa mai predea ceva cand toti elevii se asteptau nici sa nu mai vina la ora:

Si cam asta a fost pentru acest Have Fun!

 

 

