Mai jos aveti Making-ul, mini MV si audio complet.


Puteti sa activati subtitrarile de la butonasul din dreapta jos.
Cata perfectiune. Adica look at Taemin, and Onew’s smile si totsrehdjtfxcygvujhgbhiujhb *inghite o musca de atata cascat gura si moare pe tastatura*.
Ok, revin la realitate si deschid o miiiica paranteza, care oricum nu va interesa nimanui asa ca puteti sa treceti deja la urmatorul video.
Motivele pentru care Minho a inceput sa fie bias-ul meu (pentru cine nu stia, da, e bias-ul meu: 2cupcakess=Minho, Anne=Key) sunt numai 2:
-am inceput sa-i cunosc cu Hello Baby, si Minho era singurul care puteam sa-l deosebesc fiindca avea parul lung (si Jong, fiindca era blond dar imi era un pic antipatic la inceput :D)
-al doilea motiv, si cel mai important. Se comporta ca un tata perfect cu Yoogeun, si eu, you know, ador copii si baieti carora le plac copii. Deci cand am vazut ce frumos se comporta, am decis ca el va fi bias-ul meu.
De abia dupaia am inceput sa vad cat de perfect e, ce frumos e, ce corp are, ce voce si toate perfectiunile lui.
Bine, acum imaginati-va cum ma simt vazandul la 5:12 cand il imbratiseaza pe baietelul ala, adica My feels s-au dus in rapa cea mai adanca din lume. SAVE ME GOD :’)


Orice comentariu despre vocilelor ar fi superfluu.

