Onew va aparea in „Sitcong royal villa”. Primul episod se va difuza pe 15 iulie,adica maine, la ora 23:00[ora Coreei].Din cele 6 parti, el va aparea in „I live with a ghost” in rolul unui tanar somer. Acesta a acordat si un interviu pe care il aveti mai jos:

Cum a fost atunci cand ai primit prima ta oferta pentru un casting?

Imediat ce am auzit vestile despre casting, m-am intrebat daca voi fi in stare sa fac asta. Sincer nu am fost sigur prima oara avand in vedere ca nu am mai jucat nici o data, dar dupa intalnirea cu directorul si citirea scenariului am vrut sa incerc. Am fost capabil sa capat curaj avand in vedere ca aceasta nu era o drama obisnuita.

Ai rolul unui personaj somer. Ce crezi ca va fi amuzant?

(Pentru ca sunt somer si sarac) Voi purta aceleasi haine in fiecare zi(rade). Cred ca cele mai amuzante parti vor fi acelea cand „arunc” comentarii lipsite de sens, chiar daca am o personalitate chic. [Am mai vazut comportamentul asta undeva…Onew Condition!] Sper ca telespectatorii sa rada impreuna cu mine. Nu sunt actor, deci sper ca publicul ma va vedea intr-o lumina buna.

Audienta este cu ochii pe tine. Nu va fi greu?

Nu este asa. Am mai avut musical-uri si performante, deci imi place sa pot sa lucrez cu publicul. Cred ca e amuzant cand publicul reactioneaza instantaneu la expresiile faciale si la dialoguri.

Cum exersezi actoria?

La inceput am memorat replicile celorlalte personaje. Dar mi-am dat seama prea tarziu cat de inutil a fost. Acum imi dau seama de ce se citeste scenariul inainte de inregistrari. Byungjin hyung, care are mai multa axperianta de cat mine, ma ajuta foarte mult la interpretat. Minho ma ajuta mult deasemenea. Este greu sa imi memorez replicile din cauza performantelor cu SHINee. Dar Minho care a mai jucat inaintea mea ma ajuta foarte mult. Atunci cand exersez, el ia rolul oponentului si recita replicile.

Taemin, Minho si acum tu. Membrii SHINee au o gramada de activitati solo.

Este adevarat ca avem multe activitati solo, dar ele nu sunt prioritatea noastra. In prezent avem Japan Arena Tour, in timp ce ne ocupam separat de activitatile fiecaruia.

Concertele solo ale artistilor K-pop depasesc 10 miliarde in vanzari iar numerele sunt in crestere.

Cred ca este ceva bun ca aceste statistici cresc iar concertele devin din ce in ce mai avanasate. Cu toate acestea, membrilor SHINee, inclusiv eu, le place sa se bucure mai mult de performanta in sine decat de vanzari.

Esti genul care vorbeste cu restul membilor despre planuri si grijile pentru viitor?

Vazand modul in care traim impreuna, noi conversam foarte mult. Dupa performante, vobim sincer despre ceea ce fiecare dintre noi a facut bine si ceea ce trebuie sa reparam. Deasemenea ne monitorizam si activitatile solo ale fiecaruia.

Scopul tau din acest an.

Din prima jumatate a anului in cea de-a doua, voi face un Arena Tour. Va voi arata o imagine buna intre zborurile dintre Japonia si Coreea. Voi face atat activitatile echipei cat si cele solo bine si voi arata fanilor doar partea mea buna. Si va rog sa iubiti mult „Sitcong Royal Villa”.

 

 

 

