Si „al patrulea muschetar” a fost si el la nu stiu ce event la „Changwon Mechanical High School” cu Yoona din SNSD. Tu mergi la scoala si il gasesti pe Minho. OoooKey. (V-ati prins? OKey.. ah? ah? Nevermind..)


Mor. Mainile lui ㅠㅠ Stiti vorba aia „I don’t love everything about my bias, because he’s my bias. I love my bias, because I love everything about him.” (Nu o stiti ca am spus-o eu acum.)
Adica, imi plac mainile lui, fashion airport, picioarele lui, gatul lui… „Clar, fiindca este bias-ul tau!” Nu, nu-mi place totul la el fiindca e bias-ul meu, daca va uitati la King din LC9, al doilea bias al meu, ce are? Dinti strambi, grasut, fata rotunda dar tot il iubesc pana la moarte asa, ne-perfect.
Dar Minho nu, TREBUIE sa fie perfect. Are el fixul asta. Ba chiar ma inspaimanta, cum poate sa imi placa totul asa de mult la o persoana. Ce fel de monstru esti? De ce imi ruinezi viata asa?! Wae?! Wae?!?!?
-Sorry ma uit la „To The Beautiful You” in sfirsit. Si cand ma uit la drame devin din start trista si „demotivata” si nu mai am chef de lume. Si de ce Cha Eun Gyol trebuie sa planga singur?!?!?! Si mai si crede ca este gay, puiutul. De ce nu sunt acolo sa-l protejez. Wae??!!-
Gata, m-am ticnit rau. Termin aici pana nu mai scriu ce-mi mai trece prin minte, ca ma bagati la casa de nebuni.

