Cu toti stim ca oppa ai nostri au un temperament anume, cum ii vedem in showuri, interviuri etc. Dar ei au poate un alt comportament in spatele camerelor de filmat. Acest comportament ne este indicat de grupa sanguina. Credeti sau nu, eu cred, am avut experiente!
De curând am urmărit filmul coreean “My Boyfriend is type-B”, unde m-a surprins una dintre întrebările adresate de către o prietenă, eroinei principale: “Ce grupă sanguină are prietenul tău?” Mi s-a părut un pic ciudată această întrebare însă curând aveam să aflu că nu este chiar atât de ciudată această întrebare şi poate avea mai mult sau mai puţin chiar şi o logică.

După cum se ştie există patru tipuri de grupe de sânge:

I – O
II – A
III – B
IV – AB

Iar SHINee sunt:

-Onew=O
-Key=B
-Taemin=B
-Minho=B
-Jonghyun=AB

Dacă nu sunteţi într-un mediu de afaceri extrem de formal, coreenii au tendinţa de a vă pune o mulţime de întrebări personale. Este doar pentru că vor să cunoască ce fel de persoană sunteţi şi nu în ideea de a afla anumite informaţii intime ci doar pentru a vă cunoaşte mai bine. Printre aceste întrebări personale, s-ar putea să fiţi surprins de întrebarea:“Care este grupa ta sanguină?”
Acum, de ce ar vrea cineva să ştie asta, v-aţi putea întreba. Poate că unii nu ştiu însă cei mai mulţi dintre coreenii îşi fac un fel de test al grupei sanguine în clasele gimnaziale la orele de biologie când învaţă despre legea eredităţii, chiar dacă nu vă vor întreba de grupa sanguină cu siguranţă îşi cunosc propria grupă sanguină şi sunt foarte surprinşi dacă cineva nu-şi cunoaşte grupa sanguină. (Deşi, testul de la clasele de biologie nu sunt 100% corecte, astfel încât unii oameni sunt surprinşi când în timpul unor investigaţii medicale atunci când sunt adulţi descoperă că au alte grupe sanguine).
Iată ce declara o profesoară din SUA care a predat câţiva ani în Coreea de Sud:
Pe parcursul primului an de predare în Coreea, şeful meu a pregătit un chestionar pentru unele clase primare. Toate întrebările care sunt de obicei adresate unui tânăr elev, în încercarea de a-i atrage într-o conversaţie, erau în acel chestionar: “Câţi ani ai? Care este mâncarea ta preferată? Care e culoarea ta preferată?”
Însă una dintre ele chiar m-a lăsat nedumerită şi surprinsă. Am fugit la şeful meu: “De ce întrebi copii despre grupa lor sanguină?” L-am întrebat cu voce tare, destul de neîncrezătoare. El a ridicat doar din umeri. Dar, spre surprinderea mea, fiecare elev de-al meu din clasa a treia ştia ce grupă sanguină are!

În America, în încercarea de a defini personalitatea sau caracterul tău, cineva te-ar putea întreba ce zodie eşti. Însă în Coreea de Sud, tipurile de personalitate sunt grupate în funcţie de grupele de sânge…
Aşa că atunci când te întâlneşti pentru prima dată, cu cineva originar din Coreea, s-ar putea să-ţi adreseze această întrebare. Coreenii dau o mare importanţă grupei sanguine a unei persoane, iar de aici s-au dezvoltat o serie de mituri şi credinţe populare.

[sursa:Koreafilm.ro]

