Acum, fara suparare, uitandu-ma prin ce cauta oamenii pe site am vazut unele chestii mult prea funny si am vrut sa le impart cu voi.
Va rog sa nu va suparati! Fac asta doar de distractie!

Acum, asta sunt eu uitandu-ma la ce scriu oamenii:
download

cum sunt barbatii coreeni- pai nu stiu, unii frumosi altii urati…
shinee romania interview- am vrea noi
viata in coreea ce gasesti- poi ce sa gasesti?Orez, pui, sarmale nu cred
toate informatile despre jonghyun din shine- toate ati auzit? sa nu scapati una!
povesti cu shinee- a fost o data ca niciodata…sfarsit!
shinee+2013- nu sunt eu foarte buna la matematica dar asta chiar nu stiu sa o rezolv!
rubrica e bine sa cunoastem- voi intelegeti ce vrea asta?Eu nu!
obosita , ranită m suparată- imi pare rau pentru tine!
cantecul tuturu tuturu cand vii de seara- nu am auzit de el dar dupa titlu pare fain!
shinne poze c pop- a scris cumva cu doi de N sau nu mai vad eu bine?
shinee fata potrivita pt el- eu stiu ca SHINee sunt ca unul dar acum chiar nu stiu la cine te referi!
in ce limba canta shinee- pai depinde, daca e o melodie de pe un album corean atunci in coreeana.
49 de zile film- nu era serial?
onew fata ideală- aha…deci Onew e fata ideala! Nu stiam!
alba ca zapada si cei 5 shinee- foarte tare! Si shinee au caciuli de pitici?
girls generation concert in romania- cand?unde?cum?
la multi ani in coreeana melodie- noi aici vorbeste romaneste!
cum ii vad eu pe shinee- alb-negru? HD? Full HD?

Cred ca ajunge pentru ziua de azi!
Cum sunt eu acum:

