Acest articol va fi un mare OffTopic, dar va rog sa-l cititi.
Nu stiu cate dintre voi sunt fane LED Apple, dar am observat, pe pagina lor fb, ca sunt foarte multe Romanian LEDAs (fanele LED Apple) care comenteaza.
Deci, compania lor, Starkim Ent., a organizat pe pagina lor oficiala un concurs intre multe tari din lume, printre care si Romania. Tara care va avea primul loc AR PUTEA sa aibe parte de un concert LEDApple.
Nu v-as cere nici un ajutor daca ROMANIA NU AR FI PE LOCUL 3! Dupa Brazilia si Peru, si cu o diferente de doar cam 100 de voturi. Deci va rog eu din tot sufletelul meu de Shawol, care moare dupa vocea lui Hanbyul, cine are Feisbuc dintre voi, sa mearga pe pagina aceasta si sa voteze, clar, Romania. Pentru cine nu citeste alfabetul coreean, oricum exista steagurile, si suntem a saptea tara.
Chiar daca nu va plac, ar fi o sansa de a ne face remarcata tara, nu credeti? Pleaaase. Jebaaal.
Deci, spuneti la toata lumea! Daca aveti bloguri, scrieti pe el despre, daca aveti Tumblr postati vestea, daca aveti Twitter, twitati despre. Spread the news!

Asa, al doilea offtopic este mai degraba o intrebare: vina careva dintre voi la Fanmeeting-ul din Bucuresti pe 24 August? Ar fi chiar super sa na intalnim si noi (eu si Anne mergem) cu niste cititori deci let us know! Si poate ne vedem si noi!
Love ya Shawols!♥

P.S. Am facut categoria asta noua „VOTE!” in care vom pune de acum in colo toate siteurile de unde sa-i votati pe SHINee, faza asta cu LED Apple a fost exceptie.

