In primul rand vreau sa imi cer sssssccccccuuuuuzzzzzeeeeee pentru ca nu am mai intrat de aproape o saptamana!A trebuit sa fac bagajele, apoi a durat 16 ore drumul din Germania si apoi am dormit cand am ajuns acasa, apoi a trebuit sa pun un pic casa la punct dupa o durata atat de lunga de apsenta.Oricum, miahnaeeeee!

Acum, daca m-ati oertat(sper) sa trecem la treburi serioase!

Avem 2 castigatoare:
Iza_98 unnie la partile 3 si 4
Diid unnie la prima si adoua parte.

Unnies, va rog pe fiecare sa alegeti 2 din premiile de mai jos(puteti acelasi fel de premiu de 2 ori sau 2 diferite…cum vrea inimioara voastra)

-Idol facts cu un membru SHINee(verificati la SHINee members)
-Lyric a unei melodii de la SHINee (cu videoclip sau fara)
-Traducerea in Romana a unei melodii de la SHINee (cu videoclip sau fara)
-11p cu cine vrei (un membru, toti, un cuplu,un membru si ceva, toti si ceva…)
Acum rezultatele:

partea 1:melodia era din albumul The Misconceptions Of You.
partea 2:melodia se cheama Runaway:

partea 3: vocea era a lui Taemin
062294

partea 4: melodia se chema Run With Me:

(imi pare rau dar nenea youtube nu prea vrea sa imi dea run with me decat cu piano cover sau remix, instrumental sau alte chestii deci, enjoy the mv iubitori de JongKey!)

Acum, Let’s play(5)

Ia sa vedem, cat de bine stiti voi mv-urile de la SHINee…

partea I: Din ce mv de imaginea asta?
shineemvquiz1

partea II:Ce mv-uri au scos SHINee in 2012?(si japoneze si coreene)

Boss unnie, Praji unnie, si voi puteti participa dupa primul comm da?

