Dragelor am o veste rea… Jonghyun a luat-o razna pe Twitter.

Cand sa ma plang si eu ca nu am postat un articol serios de saptamani intregi, Jonghyun mi-a oferit ocazia pe farfurie de argint.

1239392_628737633832644_524620298_n

Tweet 1: – Acum stiu cum se merge pe bicicleta (mai stiti ca in Boys Meet U, nu stia si mergea cu Key pe tandem? Ei bine..) chiar daca bicicleta nu o lua exact in directia in care vroiam. Am cumparat o bicicleta alba acum cateva zile, imi place sa merg cu ea, dar  lant-ul i-a cazut… a cazut fiindca eu am cazut. (ODoamne trebuie sa  traiesc sa o vad si pe asta. Jong care cade de pe bicicleta HAHAHAHAHAHA). Asa ca am pus bicicleta pe o latura a dorm-ului ca sa o repar in ziua urmatoare…. dar mi-au furat-o. Atentie ca lant-ul e stricat kekekek sper ca cine mi-a luat-o a cazut. –

#EvilJong

Tweet 2: – Ah! Si am cumparat o bicicleta noua azi! Tipul de la magazin  m-a recunoscut si mi-a zis „Ehi tu ai fost aici acum cateva zile…” Eu ma gandeam la bicicleta mea si am soptit „Da.. da sunt eu… bicicleta aia i-am dat-o surorii mele. Acum i-au una pentru mine!” Am mintit, sigur m-a recunoscut, o sa o pun intr-un loc sigur de data asta. –

Atentie baby, daca minti nu mai esti pe lista buna lui Mos Craciun…

Tweet 3: – Dupa furtul bicicletei mele am chef sa citesc cartea „Hoti de biciclete”. Hotul care mi-a furat bicicleta probabil avea o poveste ca a protagonistului, care fura o bicicleta ca sa i-o dea fratelui lui mai mic. Daca si tu ai furat bicicleta din acest motiv, atunci imi iau inapoi tot ce am zis cu faza cazutului. Daca ai luat-o doar fiindca erai plictisit atunci nu, sper ca o sa cazi. – 

#SweetEvilJong Part 2

Tweet 4: – Catre vanzatorul magazinului, imi pare rau ce te-am mintit… (Serious Jong? Ce-i asta? Vrei sa te cureti de toate pacatele sau crezi ca esti la spovedit?? Chincha Kim numai, ma faci sa ma rusinez.) Eram doar agitat. Te rog sa ma ierti. Si oricum ti-am marit vanzarile… eu… – 

Tweet 5 (Da people, inca mai sunt…): – Ah si bicicleta pe care am luat-o azi e neagra. Toti barbatii ar trebui sa o aiba neagra. Acum vreau sa ascult cantecul lui G-Dragon „Black” (Pls nu-l baga si pe GD in povestea asta…)  (≥ ▽ ≤) Ce sunt emoticoanele astea si de ce  imi apar pe tastatura?  (━ ▽ ━) –  GATA e complet dus, l-am pierdut de tot.

Tweet 6: –Mai mult, de la bicicleta alba chiar ma durea fundul, dar am crezut ca era ceva legat de cresterea mea (tu inca mai crezi ca o sa cresti ha? Eu deja m-am obisnuit ca mai mult de 1.63 nu o sa am in viata mea SI AM DOAR 14 ANI, tu ai o varsta Jongutu’… renunta.) Dar asta neagra pe care am comparat-o azi nu ma mai deranja, asa ca m-a luat curiozitatea si am intrebat un prieten. Acesta mi-a zis ca sit-ul e mai bun. Hotule… adica.. domnule hot… nu o sa vi sa-mi furi doar sit-ul nu? –

Tweet 7: – A zis ca sit-ul se numeste SMP. Oricine citeste si stie, stie ca e buna pentru barbati, ca sa protejeze de prostata. –

Tweet 8: – Motivul a acestor tweeturi este: spuneti-mi un nume pentru bicicleta! A avut o poveste lunga deci puteti sa inventati multe nume, nu? Hai hai hai! –

#PrayForJong people…

te iubesc oricum.

Dar hai sa trecem la treburi mai serioase! ATENTIE ATENTIE! Mai stiti ca Jong e ala care sta acasa toata ziua, nu face nimic inafara de dat de papat la cateii? Ei bine, uimiti-va cu mine! Jonghyun a scris un cantec din albumul lui IU „Modern Times”! Cantecul se numeste „Gloomy Clock” si probabil si el va canta o parte din cantec! Yupiiiiiiii! Albumul va iesi pe 7 Octombrie.

