V-am promis subtitrari in romana, si asta va dau:

[Culori: (luati-va dupa culorile pantalonilor la concertele din JAT) OnewJonghyunKeyMinho, Taemisi Toti.

E interesant, sau nu, poate e ciudat. 

Ar putea sa fie o boala.

Toata energia ma paraseste si nu ma pot controla.

Nu pot sa gasesc semnificatia fetei tale lipsita de expresie.

Respiratia mea, respiratia mea, respiratia mea se opreste.

Oh ochii aia reci ma taie in adancime. 

Centrul inimii mele este taiat in adancime.

Daca nu repar aceasta rana, cred ca as putea sa mor, as putea sa innebunesc.

Nu stiu ce se va intampla cu mine.

Esti singurul meu leac.

Nu pot sa inteleg aceasta febra. Nu o pot usura.

Poti sa auzi cat de tare bate inima mea pentru tine?

Ca un desert, ma usuc.

Vreau ca tu sa aduci ploaia de asupra mea, ploaia mea bine venita.

Centrul inimii mele este taiat in adancime.

Daca nu repar aceasta rana, cred ca as putea sa mor, as putea sa innebunesc.

Nu stiu ce se va intampla cu mine.

Esti ca o boala care ma chinuie.

Si devin mai obosit.

Nu mai exista nici un leac inafara de tine.

Daca nu o sa pot sa te am, cred ca as putea sa mor, as putea sa innebunesc.

Nu stiu ce se va intampla cu mine.

Nu mai exista nici un leac inafara de tine.

Nu o sa mai pot trai… daca te las sa pleci.

Sper, din tot sufletul chiar, ca fac discriminarea asta fata de iubirea mea Miniminiho si ONEW, care este MAIN VOCALIST, doar fiindca este short version. Mai inteleg ca nu faci sa canti rapper-ul [care, hai sa fim sinceri, ce face el nu e rap, e vorbit repejor, nu are nimic de a face cu rap-ul. Si nu zic asta din rautate, doar e bias-ul meu, ultimate, din tot K-Pop-ul, motivul pentru care traiesc. Dar nu e rapper. Daca il iei si il pui sa faca freestyle, nu doar nu o sa faca, dar o sa se mai si uite la tine ca la felul 14, sa te intrebe ce-i ala. (Pentru cine nu stie, freestyling-ul este atunci cand 2 rapperi se „bat” intre ei, practic trebuie sa inventezi versuri pe loc, care sa aiba sens, si sa fie in raspuns la celalalt. Si atunci cand esti singur poti sa faci freestyle, asa cum a facut Rap Monster (il stiti? BTS? Aia chiar e trupa hip hop cu rapperi demn de respect) intr-o emisiune in care a prezentat totul facand rap, inventat de el pe moment, cu rime si tot.

TEORETIC orice rapper adevarat ar stii sa faca macar un pic de freestyle… dar hai sa trecem peste asta. Ziceam, sigur poate sa cante „foarte” repede, dar nu doar aia face din rapper un rapper, eu tot raman de ideea ca Minho e cantaret. Adica fuck, stie sa cante! Canta bine! N-o fi avand el o voce minunata ca a lui Jonghyun sau Onew, dar canta minunat! Deci ma enerveaza faza ca SM-ul ii da foarte putine versuri. Dar ma rog…]

Dar ONEW??? Onew lume? Main vocalist-ul? Vocea cea mai melodioasa din Kpop? Doar 2 randuri? Nu mai spun nimic ca m-as ambala prea tare.

Si nu ma injurati fiindca am zis ca Minho „nu e rapper”. Stiti ca spun mereu cum gandesc, si asta cred eu. S-ar putea si sa fie cel mai bun rapper din lume, mi-am exprimat doar parerea.

Love you, girls♥

