Revin cu diverse news despre album:

– A aparut tracklist-ul oficial:

1.  Everybody
2. Symptoms
3. New York in Rain
4. Just a minute
5. Destination
6. Please close it
7. Colorful

– Plus, poze din MV teaser:

– O poza postata pe Twitter de Jonghyun:

large

Nu puteti sa nu-mi spuneti ca nu seamana cu un bandit din ala din Arabia, sau o dansatoare din buric. DA! O DANSATOARE DIN BURIC E PERFECT! mlmlml

Si, ce mai era? Ah da, prajiturica voastra a mai gasit si fancamuri:

Adica, stiu ca va innebunesc cu Minho, der ce frumos canta la 3:24?? Si ce miscari sexoase face dupaia?? Ma rog..

Va las pe voi sa comentati, eu nu am vorbe sa exprim perfectiunea.

Din cate am inteles (si se poate auzi clar) doar Selene 6.23 (la care nu am gasit un fancam mai bun decat alea postate de Anne) a fost live, restul erau playback, dar who cares. Perfectiunea tot perfectiune ramane.

Night girls!

 

 

