Desi mv-ul a fost pus abia acum 3 zile sunt deja 1.920.000 vizionari. Se pare ca fara sa stim noi, unii shawoli si-au propus sa bata un record si au reusit! Cate mv-uri ati mai vazut voi sa aiba 1.920.000 vizionari in doar 3 zile?

SM a organizat un poll pentru a vedea care sunt cei mai populari artisti din compania lor.Aici votati. Aveti voie sa votati 19 idoli in fiecare zi.Trebuie sa aveti facebook ca sa puteti vota.(Eu nu am!:((((((((() Printre acei 19 il veti vota si pe Onew asa-i? Adica, aveti 18 idoli care vreti voi pentru a-i vota!Cer prea mult ca al 19-lea sa fie Onew? Eu nu am facebook si de aceea imi bag cutitu in gat! Daca macar stiu ca il votati voi pentru mine poate nu nimeresc chiar mijlocul gatului si nu mor!

Era sa uit! Sa-i votati pe SHINee aici. Ca sa nu va holbati voi prin lista aia pierduti va salvez eu si va spun ca ei sunt pe coloana din dreapta numarul 42. Vedeti ce bun maknae pot fii uneori? :D

