Da stiu! Deja din titlu sunteti traumatizati! Dar imaginile de mai jos le-am vazut acum cateva zile si am crezut ca primele doua sunt editate dar acum le-am gasit in mai multe locuri si se pare ca nu sunt editate! Sunt imagini de la repetiile pentru Everybody dar am innebunit cat am cautat pe net video si nu am gasit! Si eu care credeam ca saracutul de Onew, trebuie sa-l ridice pe ditamai Jonghyun(ma refer la abs)! Dar cu mainele alea cred ca nici nu-l simte pe Jonghyun!
Unnie, eu mor asa ca…
onew21

onjong

BONUS:
tumblr_mv0vrw9nHL1r8fs1io1_500
Cui faci cu mana mama?

tumblr_lfi6xyARas1qb5rxfo1_500
Vai Minho! Ce-i cu moaca aia?

BWcUlYiCQAAHriG
Obositi dupa performanta…

shinee-everybody-bts-1
Ma, pe Jonghyun sa zicem la l-as intelege sa dea il Onew ca acuma are muschii mai mari ca ai lui dar tu Taemin? Ce ti-a facut Onew tie?

