Incep cu inceputul, cand Jong a pus poza aceasta:
lahjjhrge
Jong mama, incape toata Coreea acolo.
Apoi, incep pozele sexoase din timpului SM Town-ului, so pay attention, ca nu stiu daca va mai gasesc in viata:
lagfhjklòrge

largb jmn,.le
Azi, pe langa alte poze pe care le gasiti in articolul lui Yowon de mai jos, a mai twitat si selca asta cu Suhodin Exo:
large
Apoi, pe 24 Octombrie, SHINee au fost invitati la programul de radio a lui SBS „Cultwo Show” (voi posta cand, si daca, gasesc subtitrari) si Jonghyun a povestit depre cum, dupa ce a twitat despre amenzile legate de contractele de telefon, acestea au disparut.
„A doua zi dupa care am postat parerea mea despre amenzile legate de contractele telefonice, amenda a disparut. Cu toate acestea nu cred ca situatia s-a schimbat din cauza mea: cu o zi inainte se vorbise despre asta si la stiri, deci lumea stia despre asta. Cred ca tinerii au aflat despre asta datorita postarii mele.”

Si… dragelor, va las cu poza anului:
larjjjge
Vazut asa nu e interesant.
Nu ar fi interesant daca nu am sti ca e un buric.
Si nu ar fi interesant daca Jong nu ne-ar spune ca desenul acela hidos e facut de Key.
Si acum, va las sa scrieti cate fanficuri vreti despre Key care deseneaza pe six-pacs lui Jong. Enjoy.

