Castiguuuuuuurile! Pam, pam paaaam!
Deci la intrebarea ce va face Jonghyun dupa ce nu va mai fi SHINee(pe langa ca va fugi intr-un baston de fane) va fi bucatar!
untitledjong

Cei mai iubiti, populari, draguti, geniali, adorabili, incantatori(huh, am obosit!) si doriti idoli din SM sunt…deci nu aveti cum sa ghiciti! Neah, nici o sansa! Pe langa ca pun asta ca castigurile SHINee nu aveti cum sa stiti! :D
SHINee! Wow! Era cam clar nu?
untitled

Acum cele active….
SM tradablebits

M!Countdown unde puteti vota de vineri pana luni iar de data aceasta SHINee sunt la numarul 39 pe coloana stanga.

MAMA
interefghjkst
Cele noooooooi:
Which Recent K-Pop Hit is the Catchiest Song?

Ce vreau sa va spun eu acum e urmatorul lucru, concentrati-va pe MAMA. Eu mi-am facut datoria si v-am spus de tot unde ii puteti vota pe SHINee insa MAMA si M!Countdown sunt cele mai importante. Defapt, MAMA e mai important. Ma repet, SHINee apar la:
Best Male Group
Best Dance Performance – Male Group
Artist of the Year
BC-UnionPay Song of the Year

Iar linkul pe care vi l-am dat va duce pentru a vota impreuna. Va va scrie yowon22 va invita sa votati impreuna sau asa ceva. Votati de pe linkul asta ca sa castigam mai multe puncte! Si votati la MAMA cu 5 conturi. Pe mnet va puteti face 5 conturi.

