Dupa cum ati citit si vazut si in articolul precedent SHINee au castigat in doua categori: „Artist of the year 2013” si „Top 10 artist in 2013”. SO FUCKING PROUD.
***Atentie, imaginile si videoul de mai jos pot cauza lacrimi in hohote si plans de mama mama, nerecomandat persoanelor cu inima slaba***

tumblr_lvhuuq55N71qhoyau
AM PLANS CA O NEBUNA, nici nu va dati seama.

Si acum, discursurile:

KEY: „Promovam de 6 ani. Acesta este un premiu pe care l-am asteptat de mult. Multumim MelOn pentru acest premiu… si… nici nu stim daca il meritam. Chiar va multumesc.”

MINHO: „Catre fanele noastre, care nu ne lasa de 6 ani. Vreau doar sa va spun inca o data MULTUMESC. Multumesc familiilor noastre. Multumesc SHINee World.”

TAEMIN: „Chiar… multumesc. Dupa ce am primit premiul acesta, pot sa va spun ca o sa lucram si mai mult, chiar daca avem inca multe de invatat. Vom lucra din rasputeri pentru a imbunatati punctele la care inca avem lipsuri si va vom face si mai mandri de noi. Multumesc multumesc multumesc.”

JONGHYUN: „Multumesc tuturor. Multumesc SHINee World. Pana acum am fost si foarte fericiti, dar si tristi. Vom lucra mult si vom face fanii mandri de noi. SM TOWN multumesc, si ne pare rau, vom munci din greu.”

ONEW: „Eu.. eu am uitat tot ce aveam de zis.. Mai intai, Lee Soo Man, maestrul nostru, multumesc pentru tot ceea ce ai facut pentru noi. Multumesc familiilor… vom lucra ca sa devenim SHINee care merita un asemenea premiu. Eu nu… multumesc.”„Scuze”? „Nu meritam premiul”? „Vom munci mai mult”? Helaaaaaaaaaaaau voi va auziti? Sunteti perfecti, lucrati da mama naibii, va raniti *coughOnewcough* si nu va ajunge? Guys, you’re perfect. Ce sunteti draga, stahanovisti? (Pentru cine nu stie, viata de Kpop Idol nu e asa de perfecta si usoara pe cat pare. Mai multe despre aici.) Si uite inca un motiv pentru a iubi coreeni si KPop-ul…

Va las sa adormiti cu niste gifuri…


♥SHINEE NEVER DISAPPOINTS US♥

P.S.: Si, am si eu o presimtire ca imaginea desktop-ului vostru s-a cam schimbat de vreo 345678 de ori cu articolul asta, hm? Spuneti-mi ce imagine aveti si ghiciti ce am eu!

