Happy new year, my beauties! Va urez un 2014 mai bun, plin cu concerte si fanmeetinguri, cu cat mai multe poze la care sa baliti si cat mai multe comeback-uri de la idolii vostri.

Eu una nu fac nimic special de revelion, ma uit la „Like asiatics”(daca mai are ca nu da semne ca o sa inceapa) si ma duc ca toata populimea de prin zona la artificii nu ca nu am auzit pocnitori de m-am saturat. Sper ca la voi sa fie ceva mai „animat”.

Sunt cat se poate de incantata de anul pe care l-a avut blogul, avand in vedere ca numarul articolelor a fost de cel putin 6 ori mai mare, ca sa nu mai zic de faptul ca aceasta familie s-a marit.

Si pentru ca wordpress face in fiecare an un „review” al anului, m-am gandit sa vi-l las si voua.

https://shineeromanianblog.wordpress.com/2013/annual-report/

Vreau sa va multumesc inca o data ca ati ramas alaturi de noi, ca cititi toate tampeniile pe care le scriem  pe langa postare in sine. MULTUMESC SAWOLS!♥

Deasemenea Yowon iti suntem recunoscatoare eu si cu Delia ca ni te-ai alaturat. Ai fost foarte activa cand probabil noi nu am fi scris mult si bine! ♥

MULTUMIM SHINEE CA EXISTATI! MULTUMIM SHINEE CA NE-ATI FACUT ASA FRUMOS ANUL 2013! 

Ce sa va mai spun… Un an nou fericit! Un an nou mai bun ca acesta si ne revedem la anu’ cu o familie mai mare, cu mai multe articole, cu mai mult entuziasm! CU MAI MULT TIMP LIBER, SPER!!!!

VA IUBESC!♥

