Nu am avut absolul nicio intentie sa postez azi, mai ales la ora asta. Dar o „necajeam”pe Delia cu poze ajsdlgskhf cu Minho asa ca vazand reactia ei m-am gandit la voi deci mi-a venit cheful de un nou articol.

Motivul principal pentru care unnie ma omoara : (love you too Deliaaaa)

  

  

  

And that’s why I will marry him ♥ :

  

Tumblr-ul, sursa mea nesfarsita de poze funny, perverse, ksjagdsjf, hot. Ei bine cum majoritatea timpului mi-l petrec pe acest site era imposibil sa nu dau de asta: (probabil multi ati vazut-o)

(Daca aveti neclaritati cu tradusul intrebati)

… Stiu ca nu sunt singura care a incercat maca unul dintre dansurile de la SHINee.

So, have fun doing nothing and tomorrow(in caz ca sunteti pana in gat cu zapada si sechestrati in casa din cauza vremii).

Eu va las si poate in aceste zile mai postez ceva pentru „Cu ce ne delectam in weekend”.

