Cu foarte foarte mare întârziere, în sfârşit postez şi eu noul MV japonez, Downtown Baby.
Calitatea nu este din cele mai bune, dar doar aşa se găseşte pe internet pentru noi, săracele fane occidentale. (?)
Deci, mai jos aveţi MV-ul !

http://www.dailymotion.com/video/x267r4s_1080p-shinee-downtown-baby-music-video-full-ver_music

Dance version :

Şi making :

Ce credeţi despre noul cântec si mv?
Eu vreau doar să spun.. ONEW. În acest mv a depăşit toate limitele posibile si imposibile, este chiar perfect. Părul, zâmbetul, totul.
Vă daţi seama că, dacă aş incepe să vorbesc despre Minho, nu aş mai termina niciodată deci mă opresc la un asxbyuighsdjskojsdnxos.
Jonghyun, Kibum şi Taemin.. vă las vouă plăcerea de a-i descrie căci eu nu mai am cuvinte pentru a exprima cât sunt de perfecţi.

